مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 09:052023-08-19سياسي

اربعین؛ بستر ظهور| مانایی هویت عاشورایی مردم ایران برای استکبار خطرناک است


معاون سیاسی ،امنیتی استاندار مازندران گفت: اربعین حسینی میعادگاه دلدادگان قیام عاشورا از سراسر جهان و بیانگرجاودانگی حماسه کربلا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نکا، روح الله سلگی در مراسم بدرقه خادمان و کامیون های حامل نذورات مردم شهرستان نکا به کربلا اظهار کرد: اربعین، روح عاشورا، بلندگو و تریبون حماسی وبزرگترین یادمان و یادآور عاشورا است.

وی گفت: پیام حضرت زینب(س) در اربعین به سرمنزل مقصودرسید و در تاریخ ثبت شد، قیام های بزرگ توابین و مختار بعد از اربعین به اوج رسید واربعین تجلی قدرت نرم تشیع است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران یادآور شد: اربعین ثمره غلبه خون برشمشیر و مغناطیسی است که همه آزادگان و احرار را فرا میخواندو آنچه اربعین را در تاریخ ثبت کرد سخنرانی های رسواگرایانه حضرت زینب (ع) است آن هم نه در مدینه بلکه در ظلمانی ترین کانون یزیدیان یعنی کوفه و شام که توانست فانوس حق را برای گمراهان مسیر حق روشن کند.

وی زائران ایرانی اربعین را بیرق داران حماسه عاشورا توصیف و خاطر نشان کرد: پیام حضور میلیون ها ایرانی در پیاده روی اربعین به کسانی که خواستند سبب انقطاع ایرانیان از اباعبدالله شوند این است که هویت عاشورایی ما قابل گسست نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین؛ بستر ظهور| مانایی هویت عاشورایی مردم ایران برای استکبار خطرناک است

اربعین؛ بستر ظهور| مانایی هویت عاشورایی مردم ایران برای استکبار خطرناک است